Inloggen

FAQ

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren uw privacy; uw gegevens (zoals uw e-mailadres) worden uitsluitend gebruikt om u uit te nodigen voor een onderzoek. Uw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die u geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem.

Kan iedereen lid worden van het Univé Klantenpanel?

Ja, iedereen die klant is bij Univé kan lid worden van het panel.

Ik heb me aangemeld. Hoe gaat het nu verder?

Direct nadat u zich heeft aangemeld ontvangt u een bevestigingsmail met  een link naar uw inlogpagina. Hier krijgt u met uw wachtwoord toegang toegang tot uw persoonlijke pagina, waar u eventueel uw gegevens kunt aanpassen. Met behulp van de antwoorden op deze vragen kunnen wij u doelgericht benaderen. Wij willen u namelijk niet lastig vallen met onderzoeken die niet voor u van belang zijn.

Ik heb me ingeschreven voor het Univé Klantenpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er is een aantal mogelijke oorzaken:

  1. U heeft uw gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Op uw profielpagina kunt u enkele aanvullende gegevens over uzelf invullen, zoals uw leeftijd. Als u deze gegevens volledig invult, heeft u een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Voor de meeste onderzoeken wordt namelijk een selectie gemaakt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
  2. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld bepaalde regio of leeftijd).
  3. Wanneer u nog nooit een uitnodiging voor deelname heeft ontvangen, vragen we u het e-mailadres dat u bij uw inschrijving heeft opgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien heeft u inmiddels een ander e-mailadres. U kunt uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen en eventueel corrigeren op uw eigen profielpagina.
  4. Wellicht worden e-mails tegen gehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres vanaf het domein 'unive.nl'. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt en zorg ervoor dat dit e-mailadres als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail opgenomen wordt.

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, u heeft geen speciale software nodig. Het enige dat u nodig heeft, is toegang tot het Internet en een eigen e-mailadres zodat we u per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

U krijgt per e-mail een uitnodiging tot deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar een inlogpagina waarmee u automatisch wordt toegelaten tot de enquête.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, u kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat u het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden, dit varieert per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld genomen, kost het beantwoorden van de vragen zo’n 5 à 10 minuten.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee. U kunt altijd zelf bepalen of u aan een onderzoek wilt meedoen of niet.

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?

Als u meedoet aan het Univé Klantenpanel ontvangt u een aantal keer per jaar een uitnodiging om een enquête in te vullen via Internet. Hoe vaak we u uitnodigen hangt onder meer af van uw profiel. We nodigen u namelijk alleen uit voor onderzoek dat op uw persoonlijke situatie is afgestemd.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van het onderzoek zullen worden gebruikt om de bedrijfsvoering te optimaliseren en de klantgerichtheid te verbeteren. Na afloop van elk onderzoek zullen we op deze website verslag doen van de belangrijkste resultaten.

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Mocht de link naar de vragenlijst niet werken: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van uw internet browser. Indien u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kunt u uw wachtwoord veranderen. Als u op 'Wachtwoord vergeten' klikt en uw e-mailadres invult, krijgt u binnen enkele minuten een activatielink toegestuurd.

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

U kunt uw e-mailadres en andere gegevens raadplegen en eventueel aanpassen in uw persoonlijke pagina.

Ik wil me uitschrijven uit Univé Klantenpanel, wat moet ik doen?

U kunt zich hier uitschrijven. Na uitschrijving benaderen wij u niet meer voor dit onderzoek.

Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?

U kunt uw vraag stellen op onze contactpagina.